HomeΝέα - Ανακοινώσεις
Αρχείο ανακοινώσεων

 Ημερομηνία Ανακοινώσεις
22/07/2016
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δε θα εξυπηρετεί αιτήματα από την 01/08/2016 έως και τις 22/08/2016. Κατά το διάστημα αυτό η υποβολή των αιτημάτων θα γίνεται κανονικά, η εξυπηρέτησή τους όμως θα πραγματοποιηθεί μετά τις 22/08/2016. Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι.
20/01/2016
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων από Παρασκευή 22/01/2016 έως και Κυριακή 24/01/2016 λόγω εκτεταμένων εργασιών συντήρησης στις υποδομές του HEAL-Link.
28/07/2015
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων από 30 Ιουλίου 2015 έως και τις 27 Αυγούστου 2015.

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δεν θα εξυπηρετεί αιτήματα για το χρονικό διάστημα από 30 Ιουλίου έως και 27 Αυγούστου 2015.

09/04/2015
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων λόγω εορτών του Πάσχα

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δε θα εξυπηρετεί αιτήματα από τη Μ. Πέμπτη 09/04/2015 έως και την Τρίτη 14/04/2015. Κατά το διάστημα αυτό τα αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται κανονικά, η εξυπηρέτησή τους όμως θα πραγματοποιηθεί μετά τις 15/04/2015.
20/02/2015
Διακοπή ρεύματος στο ΑΠΘ

Λόγω διακοπής ρεύματος στο ΑΠΘ, τα αιτήματα που υποβλήθηκαν σήμερα 20/02/2015, θα εξυπηρετηθούν την Τριτη 24/02/201.
05/02/2015
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων

Σας ενημερώνουμε ότι η υπηρεσία δεν θα εξυπηρετεί αιτήματα για το χρονικό διάστημα 05-06/02/2015, λόγω συμμετοχής του προσωπικού σε ημερίδα και στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΑΒ. Τα αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται κανονικά, η εξυπηρέτησή τους θα γίνει τη Δευτέρα 09/02/2015.
22/12/2014
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων λόγω γιορτών

Σας ενημερώνουμε ότι η υπηρεσία δεν θα εξυπηρετεί αιτήματα για το χρονικό διάστημα από 24/12-28/12 έως και 31/12-04/01. Κατά το διάστημα αυτό η υποβολή των αιτημάτων θα γίνεται κανονικά, η εξυπηρέτησή τους όμως θα πραγματοποιηθεί στις 29/12-30/12 και μετά τις 05/01/2015. Καλές γιορτές.

16/10/2014
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων από 20/10/2014 έως και 22/10/2014

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δεν θα εξυπηρετεί αιτήματα για το χρονικό διάστημα από 20/10/2014 έως και 22/10/2014, λόγω συμμετοχής του προσωπικού στο ICOLC European Meeting (International Coalition of Library Consortia) που θα διεξαχθεί στη Λισαβόνα.

Κατά το διάστημα αυτό η υποβολή των αιτημάτων θα γίνεται κανονικά, η εξυπηρέτησή τους όμως θα πραγματοποιηθεί μετά τις 22/10/2014.

10/07/2014
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων από 14-18 Ιουλίου 2014 και από 28 Ιουλίου έως 15 Αυγούστου 2014.

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δεν θα εξυπηρετεί αιτήματα για το χρονικό διάστημα 14-18 Ιουλίου 2014 και από 28 Ιουλίου έως 15 Αυγούστου 2014.

22/06/2014
HEAL-Link: Αποκατάσταση πρόσβασης στη Δικτυακή πύλη

Σας ενημερώνουμε ότι έχει πλέον αποκατασταθεί η πρόσβαση στη δικτυακή πύλη.

18/06/2014
HEAL-Link: Πρόβλημα πρόσβασης στη Δικτυακή πύλη

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω διακοπής ρεύματος παρουσιάστηκε σοβαρό τεχνικό πρόβλημα πρόσβασης στη δικτυακή πύλη των ηλεκτρονικών πηγών.

Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ελπίζουμε μέσα στην εβδομάδα να αποκατασταθεί η πρόσβαση.

19/05/2014
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων από 21/05/2014 έως και 30/05/2014

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δεν θα εξυπηρετεί αιτήματα για το χρονικό διάστημα από 21/05/2014 έως και 30/05/2014, λόγω συμμετοχής του προσωπικού στο 14ο SELL Meeting (Southeastern Libraries Link) στη Φλωρεντία και σε επιμορφωτικό σεμινάριο στο Πανεπιστήμιο KADIR HAS της Κωνσταντινούπολης.

10/04/2014
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων λόγω εορτών του Πάσχα

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δε θα εξυπηρετεί αιτήματα από τη Μ. Πέμπτη 17/04/2013 έως και την Κυριακή του Θωμά 27/04/2014. Κατά το διάστημα αυτό τα αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται κανονικά, η εξυπηρέτησή τους όμως θα πραγματοποιηθεί μετά τις 28/04/2014.

Το προσωπικό της Υπηρεσίας σας εύχεται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

17/12/2013
Αναστολή εξυπηρέτησης αιτημάτων λόγω γιορτών

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δε θα εξυπηρετεί αιτήματα από τις 23/12/2012 έως και τις 6/01/2014. Κατά το διάστημα αυτό η υποβολή των αιτημάτων θα γίνεται κανονικά, η εξυπηρέτησή τους όμως θα πραγματοποιηθεί μετά τις 07/01/2014.

Σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές και ευτυχισμένο το Νέο Έτος

01/11/2013
Αποκατάσταση λειτουργίας αλφαβητικού καταλόγου HEAL-Link

Σας ενημερώνουμε ότι ο αλφαβητικός κατάλογος των ηλεκτρονικών πηγών του HEAL-Link είναι ξανά σε λειτουργία. Υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να τον συμβουλεύεστε, ώστε να εντοπίζετε τα στοιχεία του άρθρου που σας ενδιαφέρει, καθώς και αν η Υπηρεσία έχει πρόσβαση σ’ αυτό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν, πληκτρολογώντας τη διεύθυνση, εμφανίζεται η παλαιά ανακοίνωση του HEAL-Link για την υποστήριξη στο θέμα της διαθεσιμότητας των βιβλιοθηκονόμων των ΑΕΙ, ίσως χρειαστεί να εκκαθαρίσετε το «Ιστορικό» και τα «cookies» από τον browser σας.

30/10/2013
Προσωρινή διακοπή λειτουργίας

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα 30/10/2013 στις 13:30 και για μια ώρα το πολύ, δεν θα είναι διαθέσιμη η υπηρεσία διαδανεισμού λόγω εργασιών συντήρησης. Σας ευχαριστόυμε για την κατανόηση.
18/10/2013
Αναστολή λειτουργίας λόγω συμβολικής κατάληψης της βιβλιοθήκης

Σας ενημερώνουμε ότι η εξυπηρέτηση των αιτημάτων αναστέλλεται προσωρινά λόγω συμβολικής κατάληψης της βιβλιοθήκης μέχρι και τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013. Η υποβολή νέων αιτημάτων συνεχίζεται κανονικά και ελπίζουμε - εκτός απροόπτου - να ξεκινήσει η εξυπηρέτησή τους από την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013.
03/10/2013
Συγκέντρωση υπογραφών υποστήριξης: Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες στο χείλος του γκρεμού

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υλοποιεί άμεσα ένα σκληρό, άδικο και εν πολλοίς αδικαιολόγητο σχέδιο «διαθεσιμότητας-κινητικότητας» στα οκτώ (8) μεγαλύτερα πανεπιστήμια της χώρας. Η εν λόγω «διαθεσιμότητα - κινητικότητα» θα έχει τεράστιο αντίκτυπο και στις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες, καθώς στο υπό απομάκρυνση προσωπικό περιλαμβάνονται 94 βιβλιοθηκονόμοι και άλλο διοικητικό-τεχνικό προσωπικό τους. Η συγκεκριμένη πράξη πιθανότατα θα οδηγήσει στην υπολειτουργία ή ακόμα και πλήρη κατάργηση καινοτόμων υπηρεσιών που αναπτύχθηκαν από το προσωπικό τα τελευταία 10-15 χρόνια και βελτίωσαν σημαντικότατα την ποιότητα των παρεχόμενων προς την ερευνητική κοινότητα υπηρεσιών των βιβλιοθηκών (διαπραγμάτευση-διαχείριση των ηλεκτρονικών συνδρομών του HEAL-Link, Συλλογικός Κατάλογος, Υπηρεσία Διαδανεισμού κλπ).

Υποστηρίξτε το έργο των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
30/09/2013
Περιορισμένη λειτουργία της Υπηρεσίας

Σύμφωνα με τις εξελίξεις για τη διαθεσιμότητα των υπαλλήλων των 8 μεγαλύτερων Πανεπιστημίων της χώρας, μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται και 94 βιβλιοθηκονόμοι και άλλο προσωπικό των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Ανάμεσα τους πιθανότατα συμπεριλαμβάνονται και οι ελάχιστοι βιβλιοθηκονόμοι που για 10-15 χρόνια υποστηρίζουν τις σημαντικές κεντρικές υπηρεσίες του ΣΕΑΒ - HEAL-Link (διαπραγμάτευση - διαχείριση των ηλεκτρονικών συνδρομών, Συλλογικό Κατάλογο, Διαδανεισμό). Κατόπιν τούτου ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών διαπιστώνει ότι ευρίσκεται στα πρόθυρα πλήρους αδυναμίας παροχής των υπηρεσιών του στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα. Η πιλοτική λειτουργία της Υπηρεσίας θα συνεχίσει να διεξάγεται - με αρκετή δυσκολία όμως - ενώ το προσωπικό θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει τα αιτήματά σας μέσα στα επιτρεπτά χρονικά όρια. Παρακαλούμε για την κατανόηση σας. Διαβάστε εδώ ολόκληρη την ανακοίνωση του ΣΕΑΒ – HEAL-Link.
12/09/2013
Αιτήματα για παροχή κεφαλαίων βιβλίων

Σας ενημερώνουμε ότι η Υπηρεσία δεν εξυπηρετεί προς το παρόν αιτήματα παροχής κεφαλαίων βιβλίων. Όταν ξεπεραστούν τεχνικά και νομικά προβλήματα γι' αυτή την κατηγορία υλικού, θα ενημερωθείτε εγκαίρως.
06/09/2013
Αποκατάσταση πρόσβασης στις πηγές του Springer

Σας ενημερώνουμε ότι η πρόσβαση στις πηγές του Springer για το έτος 2013 (που είχε διακοπεί λόγω μη ανανέωσης των συμβάσεων) έχει πλέον αποκατασταθεί. Αν κάποια από τα απορριφθέντα αιτήματά σας αφορούσαν περιοδικά του συγκεκριμένου έτους, μπορείτε να τα υποβάλετε εκ νέου.
05/09/2013
Αποκατάσταση πρόσβασης στις πηγές του Lippincott Williams & Wilkins

Σας ενημερώνουμε ότι η πρόσβαση στις πηγές του Lippincott Williams & Wilkins για το έτος 2013 (που είχε διακοπεί λόγω μη ανανέωσης των συμβάσεων) έχει πλέον αποκατασταθεί. Αν κάποια από τα απορριφθέντα αιτήματά σας αφορούσαν περιοδικά του συγκεκριμένου έτους, μπορείτε να τα υποβάλετε εκ νέου.
27/08/2013
Έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας της Υπηρεσίας Παροχής Αντιγράφων Επιστημοινικών Άρθρων του HEAL-Link

Σας ενημερώνουμε ότι οι διαπραγματεύσεις για τις ανανεώσεις των συνδρομών των ηλεκτρονικών περιοδικών του HEAL-Link έχουν ξεκινήσει! Κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων η Υπηρεσία θα λειτουργεί και θα εξυπηρετεί τους συμμετέχοντες με περιορισμένο αριθμό πηγών, καθώς αρκετοί εκδότες/πάροχοι έχουν διακόψει προσωρινά την πρόσβαση σ' αυτές. Η πλήρης πρόσβαση στις ηλεκτρονικές πηγές αναμένεται να αποκατασταθεί σύντομα με την υπογραφή των ανανεωμένων συμβάσεων για το 2013. Από την πλευρά του ο ΣΕΑΒ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίσπευση των απαιτούμενων διαδικασιών.
28/05/2013
Ενημέρωση για την καθυστέρηση έναρξης της πιλοτικής λειτουργίας της «Υπηρεσίας Παροχής Αντιγράφων Επιστημονικών Άρθρων του HEAL-Link»

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας της «Υπηρεσίας» έχει καθυστερήσει για τους παρακάτω σημαντικούς λόγους: Οι συμβάσεις πρόσβασης στις ηλεκτρονικές πηγές του ΣΕΑΒ (HEAL-Link) έληξαν στις 31/12/2012. Παρόλο που το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. ενημέρωσε ότι ζήτησε κάλυψη μέρους του προϋπολογισμού των ηλεκτρονικών περιοδικών του HEAL-Link από το Υπουργείο Ανάπτυξης μέσω των δημοσίων επενδύσεων, εκείνο δεν έχει προχωρήσει στην έγκριση του προϋπολογισμού αυτού. Συνεπώς δεν έχουν γίνει ανανεώσεις των συνδρομών των περιοδικών του HEAL-Link με αποτέλεσμα σταδιακά να διακόπτεται η πρόσβαση στους ηλεκτρονικούς τίτλους διαφόρων εκδοτικών οίκων. Για το λόγο αυτό ο Σ.Ε.Α.Β. αποφάσισε να αναβάλει προσωρινά την έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας της «Υπηρεσίας Παροχής Αντιγράφων Επιστημονικών Άρθρων του HEAL-Link», καθώς υφίσταται ο κίνδυνος, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να μην υπάρχει διαθέσιμο υλικό για να καλύψει τις ανάγκες των συμμετεχόντων Οργανισμών. Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές πηγές αναμένεται να αποκατασταθεί με την υπογραφή των ανανεωμένων συμβάσεων για το 2013. Από την πλευρά του ο ΣΕΑΒ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίσπευση των απαιτούμενων διαδικασιών έγκρισης του προϋπολογισμού και, συνακόλουθα, της ανανέωσης των συνδρομών. Για τις εξελίξεις στο συγκεκριμένο θέμα θα υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση από το προσωπικό της Υπηρεσίας.